Arıcılık serüvenimiz nasıl başladı

      2013 yılında başlayan bir serüven benim için arıcılık.Doğal tüm ürünlere duyduğum ilgi dolayısıyla başlamıştım arıcılığa.Araştırarak sürekli öğrenmek için çaba sarfeden bir insan olmamdan dolayı severek başladım. Her işin başı eğitim diyerek bu alanda da önce eğitim aldım;neyi,ne zaman,nasıl uygulayacağımı öğrendim önce. Sonra tabii aldığım 2 kovan arı idi hersey.Üşenmeden bıkmadan haftanın iki günü izmir torbalı ya gitmekdi.Bence insan sevdiği işi yapmalı :) bugüne kadar hiç sıkılmadıgım arıcılık serüvenim izmir Kavacık köyünde aileme doğal temiz bal üreterek devam ediyor.Bu bloğu olusturmamdaki yegane sebep ise;kendi aileme doğal ve temiz bal üretmek için başladığım arıcılık serüvenimde edindiğim bilgi ve tecrübelerimi siz değerli dostlarımla paylaşmaktır.Saygilar sevgiler

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Arılarımın Nakil zamanı

Yeni Kovanlarımızıda aldık Hadi Bakalım Hayırlısı